Az emberi rassz eredete, kialakulása biológiai és környezeti hatásokra
2. rész
A
publikáció első részét itt olvashatja:
http://nelegybeteg.hu/tanulmany-emberi-rasszok.php
„A
világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi
hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos.” (Albert
Einstein)
A rasszok kialakulásáról itt csak annyit:
A homo
sapiens – t olyan jellegzetességek választják el az
összes többi fajtól, amelyek nem magyarázhatók az evolucionisták
által javasolt legfokozatosabb átmenetekkel sem. A két lábon
járás például az egyik legfontosabb jellemzője az embernek, ami
az állatoktól megkülönbözteti. A mentális különbségek
szintén áthidalhatatlanok
Az egymás
őseiként bemutatott fajok egy időben éltek. Ha az evolucionisták
által feltételezett átalakulás lenne az igazság, akkor fennállna
az Australopithecus à Homo
habilis à
Homo erectus à
Homo sapiens sorrend. Ilyen időbeli sorrend azonban nem létezik
A Homo erectus benépesítette Európa és Ázsia legnagyobb
részét. Hatalmas elterjedési területén rasszokra
különült. A Homo erectusból Európában vagy
a Közel-Keleten kifejlődött a neandervölgyi
ember, amely 250.000 éve jelent meg, és 30.000 évvel
ezelőttiig élt.
Körülbelül 100.000 éve megindult a Homo
sapiens világméretű elterjedése. Kialakulása Afrika
Szahara alatti területein mehetett végbe, 120-200 ezer évvel
ezelőtt. Európa benépesítése kevesebb, mint 40.000 éve már
zajlott. Pár ezer évi együttélés után a neandervölgyi
ember kipusztult.
Az emberiség tehát – hosszú és eltérő viszonyok között
történt fejlődése következtében – sem
külső megjelenésében, sem belső adottságaiban nem egységes.
De minden emberi csoport biológiailag egyforma lehetőségekkel
rendelkezik. Minden nagyobb emberi csoportban az összes lehetséges
emberi tulajdonság örökletes alapja megtalálható, közöttük
természetesen a szellemi képességeké is. Kevés az olyan nép,
amely rassz tekintetében egységes.
https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/TenyekKonyve-tenyek-konyve-1/1988-2/a-fold-es-a-vilagegyetem-B1/antropologia-
Rasszok
letelepedése Európába az europidokhoz
A
világhatalmat gyakorló pénzhatalmi világ elitnek érdeke, hogy ez
a fehér faj, ami neki egy konkurens, ez ne maradjon meg, hanem egy
kevert fajú lakosság legyen.
Hogy miért jó ez? Mert a kevert fajú lakosságnak az azonosság
tudata gyönge, mert nem tudja, hogy hová, milyen ősökhöz kössön
be, a színes bőrű hagyományokhoz, vagy a fehérbőrűekhez? Ezért
kidolgozott egy tervet, már a XX. század elején. Amerikában ezt a
tervet egy Israel Cohen készítette. Cohen
Izrael (1879.
-1961) Angol-zsidó, cionista vezető,
író és újságíró volt.
The Times
és a Manchester Guardian berlini tudósítója,
Ebben a tervben ki volt dolgozva hogy hogyan kell színes bőrűvé
tenni Észak-Amerikát. Ezt a tervet végrehajtották. Ma az Egyesült
Államokban még ugyan fehér többség van, de már nem nagy fehér
többség. Amikor a terv készült még 9:1 volt az arány a színes
bőrűekkel szemben, viszont 2015-ben már
színes bőrű gyermekek születtek többségben. A
fehérbőrű lakosság nagyon el van foglalva azzal, hogy tanuljon.
Egyre többet kell tanulnia, egyre több iskolát kell végeznie,
hogy egyáltalán eladható munkaerő legyen. Ugyanakkor a színes
bőrű lakosság többsége segélyen él.
Brüsszel megbízásából Kalecki (egyik
legelismertebb lengyel közgazdász a 20. században)
dolgozta ki azt a a programot. miszerint Európának is vegyes,
kevert lakosságra van szüksége, mely nem fehérbőrű, nem is
teljesen fekete, hanem amolyan mulat jellegű lakosság, mert ezt
sokkal jobban lehet manipulálni,
könnyebb felette hatalmat gyakorolni, nem szaporodik, mert tanulnia
kell, a színes bőrű pedig, mivel iskolázatlan és mivel nincs
megfelelő munkája, szaporodik.
Az elképzelés szerint az iszlám legyen az elsődleges szellemi erő
Európában, ismerjék el Európában, hogy az iszlám az egyetlen
igaz hit és egyben minden más vallással szemben elsőbbséget
élvez. Minden más az nem igaz hit. Minden más vallás
hitetlenekből áll. A keresztény is hitetlen. Egyetlen igaz hit van
az iszlám és az iszlám soha nem lesz egyenlő az összes többi
vallással, mert az iszlám fölötte áll,
az összes többi tévhit. Mindez le van írva és ezt
végre is hajtották. Sok megállapodás van, amit Brüsszel kötött
a különböző iszlamista szervezetekkel és tulajdonképpen a
befejezés az, hogy elárasztják Európát, mert az is meg volt
írva, hogy milyen módon kell szabaddá tenni az iszlamisták szabad
bevándorlását.
Dr Drábik János A fehér rassz
eltűnése
http://www.vntv.hu/2016/03/a-feher-rassz-eltunteteserol-kerdezzuk-dr-drabik-janost/
Az Európába bevándorló emberi rassz kultúrája, gondolkodás módja, viselkedése nem azonos az europid rassz külső, belső tulajdonságaival. A migráns rasszok az europid rasszal azonos gyökerűek, minthogy mindannyian a Homo Sapiens rassz tagjai vagyunk. Egy tőről fakadunk, de ez nem jelenti azt, hogy „egyformák” vagyunk, amit mostanában többen helytelenül hangoztatnak. Az Európába bevándorlók iszlám vallásúak, aminek a törvényeit a Korán trilógia tartalmazza. Életüket ezek törvények határozzák meg, amit sokkal komolyabban vesznek, mint a keresztények a hittételeiket. Ebben a dolgozatomban viszonylag röviden áttekintjük, hogy mit is mondanak az iszlám törvények, amik teljes mértékben meghatározzák az életmódjukat, gondolkodásukat.
A liberálisoknak is végre meg kell érteniük, hogy az általuk tévesen hangoztatott „rasszista” megbélyegzés, az embereknek nem a bőr színük miatti megkülönböztetését jelenti. Vallás szempontjából jobban elkülönülünk egymástól, mint etnikai alapon.
Szakértők szerint az iszlámmal szembeni európai félelmeket az táplálja, hogy az iszlám vallás, kultúra, identitás erősebb, mint az európai.
Az arab és afrikai migránsok beengedése és letelepítése az adott ország lakosságának létszámát növelheti, de ezen túl semminemű előnnyel nem jár.
Nem integrálhatók, azért sem mert ezt ők maguk sem akarják.
Dolgozni nem akarnak, hiszen a befogadó ország jelentős segélyezése nem csak számukra elegendő, de a kapott pénzből sokan még saját hazájukban élő családtagjaikat is támogatni tudják.
Németország esetében a harmadik országból érkezett bevándorlók integrációja (mind gazdasági, mind egyéb szempontok alapján) eddig sem volt sikertörténet, az elmúlt években érkezettek viszont a korábbiakhoz képest is súlyosabb kihívást jelentenek az ország számára.
A kiábrándító foglalkoztatási adatok mögött a védelemben részesítettek rendkívül alacsony képzettsége és hiányzó nyelvtudása húzódik meg: egy 2017-ben készített felmérésben a németországi cégek egyértelműen ezekkel magyarázták, hogy miért nem alkalmaznak menekülteket, migránsokat. A munkanélküliként regisztrált menekültek 65%-a semmilyen iskolai végzettséggel nem rendelkezik.
Egy, a nemzetközi sajtóban 2016-ban napvilágot látott (és nem cáfolt) német pénzügyminisztériumi dokumentum mintegy 94 milliárd eurós kiadással számolt 2020-ig. Az említett összegek teljesen reálisak: az OECD átlagosan 10 000 eurós kiadással számol menedékkérőnként az érkezés évében. A hatalmas összegekért cserébe csupán néhány tizedes GDP-bővülésre számíthat Németország.
A rasszizmus hangoztatása felesleges és
káros. Még egyszer mondom: az általános téveszmékkel
szemben nem a bőrszín
miatt nem szimpatizálnak a fekete rassz emberekkel, hanem a
magatartásuk, viselkedésük miatt, ami idegen a keresztény
kultúrától. Itt kell megemlíteni még, hogy nem a bőrszín,
hanem a félelem
motiválja sokunkat.
A rasszizmus hangoztatása nem csak felesleges, de káros is. Ennek
megértését azoknak szeretném ajánlani, akik állandóan
és lényeg ismerete nélkül „rasszistának” bélyegzik azon
személyeket, akik nem kívánják a bevándorlók betelepülését
hazájukba. Nem faji eredetű megkülönböztetésről
van szó, hanem a muszlimok vallás eredetű törvényeinek
eltéréséről (lásd sária törvények) a keresztény alapú
törvényekkel szemben.
Van-e
genetikai különbség az egyes rasszok között?
A genetika új eredményei azt mutatják, hogy az emberi faj
rasszokba sorolásának sem biológiai, sem genetikai alapja nincsen.
A genetikai örökítő anyagnak megfelelő dezoxiribonukleinsav
(DNS) kémiai alkotórészeinek sorrendje alapján ugyanis az
emberek 98,8 %-ban hasonlóak a csimpánzokhoz, egyik
ember a másiktól pedig minden ötszázadik-ezredik összetevőben
tér csak el, így az
emberek 99,6-99,8 %-ban azonosak. A 0,2-0,4 % eltérés
a teljes genomot jelentő hárommilliárd DNS-összetevő
vonatkozásában, mintegy tízmillió
eltérést jelent, ami különböző sorrendi kombinációkban
jelentkezik. (Hát akkor mégis van
eltérés? ZsB)
Tagadhatatlan persze, hogy az emberi rasszok közötti genetikai
eltérés csak nagyon kis mértékű, vagy tudományoskodóan
fogalmazva: a fajtákban csak alacsony arányban „materializálódik”
a genetikai polimorfizmus. Ez az érv azonban nagyon csekély súlyú,
ha figyelembe vesszük azt is (amiről egyébként a „rassztagadók”
hajlamosak megfeledkezni), hogy a gének
minőségileg
is értékelendők,
mert nem ugyanazokat a funkciókat, jellegzetességeket és
magatartásokat kódolják az emberbe.
Az előbbiekben leírt nagyfokú azonosság ellenére mégis van
genetikai lehetőség a különböző
populációk között meglévő különbségek megállapítására,
ráadásul ezek a különbségek felhasználhatóak a populációk
genetikai rokonsági viszonyainak, vándorlási útvonalainak, egyes
földrészek, kisebb földrajzi egységek a megalkotására. (Újra
kérdem: Hát akkor mégis van eltérés? ZsB)
Figyelembe véve azt a tényt, hogy az emberi faj genetikai szinten
nagyon hasonló, kérdéses, hogy mik
azok az eltérések, amelyek arra alkalmasak, hogy genetikai
különbségeket határozhassunk meg a populációk
szintjén. (Ismét eltérésről ír a
szerző ZsB) A populációk genetikai sokféleségének
megállapításához olyan genetikai bélyegeket kell vizsgálnunk,
amelyek a populációkban sokalakúságot, polimorfizmust
mutatnak (ezeket markereknek is nevezik), ami azt jelenti, hogy
egy populáción belül legalább két alléljük van jelen (olyan
variánsok, amelyek hasonlóak, de nem
azonosak, és génjük ugyanazon a kromoszómán,
ugyanazon a helyen található). Ezek
a bélyegek lehetnek biokémiai jellegzetességek, de a DNS
szintjén megnyilvánuló, az örökítő anyagban elhelyezkedő
építőkövek polimorfikus eltérései is.
Nem faji eredetű megkülönböztetésről van szó, hanem a muszlimok vallás eredetű törvényeinek eltéréséről (lásd sária törvények) Igen ám,
csakhogy a betelepülő idegeneknek tiszteletben kell / kellene
tartaniuk a befogadó társadalom törvényeit, valamint annak
értékeit és viselkedési normáit anélkül, hogy feladnák
saját identitásukat
Mark Higgie, Ausztrália korábbi miniszterelnökének volt a
nemzetbiztonsági tanácsadója is azt hangoztatta, hogy a
„bevándorlóknak el kell
fogadniuk az értékeinket’!
A bevándorlók jelenleg erősen vallási irányba eltolódott
területekről jönnek. Olyan emberek, akik a nyelvi korlátok
és a műveltségbeli hiányok miatt nem képesek fölvenni a
befogadó országok kultúráját.
Nem is igen érdekli őket a befogadó közeg, mert a muzulmán
meggyőződésük azt súgja nekik: az ő
vallásuk magasabb rendű, tehát ők vannak a vallási igazság
birtokában, míg a keresztények meghamisítják Isten szavát.
Bizonyos tekintetben vonzza őket Európa, mert szabadabb életet
élhetnek, mint odahaza. Természetesen ezt a jogot a bevándorló
férfiak maguknak tartják fenn, a velük együtt érkező
családjuknak, elsősorban a nőknek, ezt nem adják meg. A
világon máshol, az
arab országokban is, a lakosság 10-15%-a hajlamos a
szélsőségekre. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy
nagyjából 300 millió szélsőséges muszlimmal kell számolnunk.
Politikai befolyásoltság a tudományos kutatásokra
A
monoamin-oxidáz (MAOA) génnel kapcsolatos kutatások, amelyek
szerint ennek a génnek egyes változatai, illetve kifejeződésének
szintje befolyásolják azt, hogy vajon
bűnözéssel fog-e valaki reagálni felnőttként a gyermekkori
bántalmazásra.
A
MAO-A olyan enzim, amelyet
az emberekben a MAOA gén
kódol
A MAOA
genetikai teszt eredményének hatására változtatták enyhébbre
egy férfi ítéletét, aki megölte a felesége barátját,
Olaszországban pedig ugyanilyen érvelésnek engedett egy bíró,
amikor egy évvel lerövidítette egy gyilkos büntetését. a
bírák általában tökéletesen értik, hogy egy gén változata
nem tehető közvetlenül felelőssé az őt hordozó ember konkrét
tetteiért. Ezért a genetikai érvek pillanatnyilag semmivel sem
esnek nagyobb súllyal a latba, mint a hagyományos enyhítő
körülmények, például a vádlott gyermekkori kedvezőtlen
életkörülményei.
A tanulmányok különbségeket
találtak a MAO-A gén variánsainak gyakorisági
eloszlásában az etnikai csoportok között:
(Hát akkor mégis van különbség az etnikai csoportok között? ZsB)
A gén variánsainak gyakorisága 59% -os a fekete férfiak, 54%-os a
kínai férfiak, 56%-os a maori férfiak és 34%-os a a kaukázusi
férfiak körében. A 3R allélt, a fekete férfiak 5,5% -át, a
kaukázusi férfiak 0,1% -át és az ázsiai férfiak 0,00067% -át
hordozták. (Itt is különbség van
az egyes rasszok között ZsB)
Statisztikai bizonyíték van arra, hogy az intelligencia-teszteken
Amerikában a kelet-ázsiaiak teljesítenek
a legjobban, utánuk az askenázi
zsidók következnek, és az afrikaiak
alacsonyabb pontszámot kapnak, mint az európaiak. De
hogy ennek biológiai okai lennének, nem pedig szocio-kulturálisak,
arra semmilyen bizonyíték nincs.
Peter Frostnak
sincs bizonyítéka, nem is állít mást, mint hogy a témával
foglalkozó tudósok még a probléma felvetése előtt megtorpannak.
Az
iszlám és a Korán trilógia
Sokan úgy tudják, hogy az iszlám szó békét jelent. Ez azonban
nem igaz. Az
iszlám szó alávetést jelent. A béke ugyanis
csak azután jön el, amikor már alávetettük magunkat az iszlámnak
Két olyan
dolog van, amit az emberek tévesen vagy nem ismernek az iszlámról
Ha az iszlámmal kapcsolatos vizsgálat tudományos megközelítésű,
akkor ez képessé tesz arra, hogy olyan állításokat
fogalmazhassunk meg az iszlámról, amelyek nem
véleményeket, hanem tényeket tartalmaznak. (ez
nagyon fontos követelmény! ZsB)
A Koránról azért kell szólnunk, mert máskép nem érthetjük meg az iszlámot követő különböző rasszok gondolkodás módját, magatartását.
Fel kell figyelni arra, hogy a Korán tulajdonképpen nem egy, hanem
két Korán létezik
az egyik Mekkában, a másik Medinában íródott. A
Mekkában íródott vallási, a Medinában írt pedig politikai
jellegű
Magyarázat: a Hadisz és a Szíra Mohamed szavainak és tetteinek összességét tartalmazza. A Szíra Mohamed életrajzát, a Hadisz a Mohamedről szóló szájhagyományokat tartalmazza. Amikor az iszlámot definiáljuk akkor az, 86% mértékben Mohamedről és 14%-ban Allahról szól.
A bevándorlók igen nagy hányada iszlám követő. Az iszlám törvényei a Korán trilógiában vannak leírva. „Meg kellene érteni, hogy identitásproblémáról van szó, mindennek az a gyökere, hogy amíg Európában a szkeptikus nézet, az elbizonytalanodás jellemző, az iszlámban az erős hit, és aki az identitás szempontjából gyengébb, "az vesztes lesz". Európában azonban mindezt el sem ismerik, beszélni sem lehet erről”. (Fodor Pál történész, a Magyar Tudományos Akadémia Bölcsészettudományi Kutatóközpontjának főigazgatója)
Káfírok
vagyis a nem muszlimok mint ellenségek
A Korán trilógia (Korán, Szíra, Hadisz) sokat emlegeti a
„káfir” kifejezést, ami a nem muszlim embereket jelenti.
Ennek azért van nagy jelentősége, mert a nem muszlimot jelentő
káfir a leggyalázkodóbb
körülmények között szerepel a Koránban. Hogy
ez valóban így van idézzünk egy-két példát a Koránból,
nevezetesen:
47:7 fejezet „Ha a csatamezőn
találkoztok a káfirokkal, vágjátok le a fejüket, (…) majd
fogjátok a rabokat és szorosan kötözzétek meg őket”
8:12 ….. Én pedig rettegést fogok
kelteni a káfirok szívében, le fogom vágni a fejüket és még az
ujjuk hegyét is”
3:28 „Hívők ne barátkozzanak a
káfirokkal más hívők helyett! Akik mégis ezt teszik elvesztik
Allah védelmét, egyedül maradnak önmaguk védőiként”
23:97 És mondd: Ó Uram! Nálad keresek
menedéket a gonoszok (káfirok) sugalmazásai elől (…) és az ő
jelenlétük elől”
33:60 A káfirok meg lesznek átkozva,
bárhol legyenek is, el lesznek ragadva és meg lesznek gyilkolva.
Korán 4:89 „…”Ha
hátat fordítanak nektek, akkor találjátok meg őket és
öljétek meg őket ott, ahol csak rájuk akadtok”
Az a megdöbbentő, hogy a
Korán 64%-a a káfirokról (nem muszlimokról) szól. A
Koránban azt olvashatjuk, hogy az iszlám
mit tart rólunk, a nem muszlim emberekről.
A
Korán definiálja a káfirt. A káfir nem pusztán valaki, aki nem
ért egyet az iszlámmal;A káfir
gonosz, undorító, a lét legalacsonyabb formája.
Az iszlám rengeteg energiát szentel a káfiroknak. A Korán nagy
része (64%) a káfirokkal
foglalkozik, és csaknem az egész szíra
(81%) Mohamednek
a káfirokkal szembeni küzdelméről szól. A Hadísz
(Mohamed tetteinek és szavainak gyűjteménye) 37%-ban
foglalkozik a káfirokkal. Összességében a trilógia 51%-a a káfirokról, vagyis a nem muszlim emberekről szól.
Korán
a zsidósággal is behatóan foglalkozik
Mohamed Mekkában kedves volt a zsidókhoz, de később Medinában 3
év alatt Medina
lakosságának a felét (3 zsidó törzset) megsemmisített.
A Korán trilógia szövegének
9%-át áldozza zsidó gyűlöletre.
Összehasonlításul:
Hitler Mein Kampfja, mint a
zsidó gyűlölet etalonja, terjedelmileg mindössze 7%-ban
foglalkozik a zsidók gyűlöletével. A Medinában maradt
utolsó zsidó törzs asszonyait eladták rabszolgának és 800
zsidó férfit lefejeztek, holttestüket tömegsírba
temették. Mindezt Mohamed a 12 éves
feleségével ülve végig nézték.
Dzsihád
rövid ismertetése
Az Afrikai, és a Közel-keleti rasszok iszlám hívők
A dzsihád
a káfirok (nem muszlimok) elleni háborút
jelenti, amelynek célja az iszlám saría
jogrendszerének meghonosítása.
Az iszlámnak
ugyanis hatalom átvételi szándéka van a migrációval - és ezt a
tényt már komolyan kell venn.
Általában úgy tartjuk, hogy a migrációt a politika és a
szegénység vezérli, de van itt egy másik kiváltó ok is: a
dzsihád doktrínája az iszlámban. A dzsihádisták könyörtelenek: keresztény, zsidó, hindu és buddhista
országokat és kultúrákat semmisítettek meg. A nyugati
hírszerző szolgálatok egyre többször figyelmeztetnek, hogy több
ezer, az országainkon kívül és belül élő muzulmán készül
arra, hogy teljesítse vallási kötelességét.
Mi
eközben nyugodtak vagyunk, abban reménykedve, hogy a
muzulmánok ugyanolyan békések lesznek a gondoskodó jóléti
rendszerünk és nyugtatgató médiánk hatására, mint amilyenné
mi váltunk.
A dzsihádnak 2 típusa van:
1./ belső küzdelem, amikor valaki az indulatait fékezi és
2./ a „külső” dzsihád , ami a háború dzsihádja.
A dzsihád célja,
hogy egy idegen civilizáció minden egyes alkotó elemét
lecserélje annak iszlám megfelelőjére. A
dzsihád tehát nem csupán katonai háború, hanem igazi
civilizációs háború.
A dzsihád által megölt emberek száma az elmúlt 1400 év alatt :
Mohamed megváltozott
A
mekkai időszakban, amikor csak néhány tucatnyi követője volt, a
Koránban vallásos és prózai versszakok jelentek meg. Amint
Mohammed és követői Medinába vándoroltak, ahol ő maga politikus
és hadúr lett, a Korán versei politikai versekké váltak, és
a nem-muszlimok elleni háborúra (dzsihád)
bátorítottak. Medinában gyorsan nőtt a muszlimok száma.
A szakirodalom azt írja, hogy Mohamed megváltozott és ezzel az eredmények is megváltoztak. Életének ugyanis az utolsó 9 éve alatt átlagosan hetente vett részt erőszakos dzsihadista cselekményekben. Ennek volt az eredménye, hogy az iszlám virágzásnak indult és évente kb. 10 ezer új hívővel gyarapodott.
Mohamed megváltozását az is jellemzi, hogy a
Mohamed tehát egy ellentmondásos férfi, mivel a vallásos korszaka minden esetben, minden muszlim számára követhető viselkedésmintával szolgált.
Vegyük észre, hogy az iszlámban
két eszme ellentmondhat egymásnak úgy, hogy mindkettő
igazsága fönntartható marad. Mivel a Korán, a szíra és a hadísz
(ez az un Korán trilógia) egyaránt nagymértékű
kegyetlenséggel és gonoszsággal kezeli a káfírt (vagyis a nem
muszlin embereket), ezért szerinte a káfírnak
a muszlimoktól elkülönített etikai rendszer alá kell
tartoznia.
Az iszlámnak tehát két erkölcsi készlete van:
Egy muszlim testvére egy másik muszlimnak, de úgy, hogy ez a testvériség erősebb a vérségi rokonságnál!
Saria
törvény
A Korán és a Hadísz kimondja, hogy az
egész világon minden egyes embernek be kell hódolnia az iszlámnak,
és engedelmeskednie kell a saríának. Tehát a behódolás
koncepciója teljesen diktatórikus. A kormányzás, a vallás
és a filozófia minden más formája ember által létrehozott,
ezért ezeket az iszlámnak kell felváltania. A saríáról
gyakran mint törvényről, a saría törvényéről beszélnek.
Holott a saría jóval több egy
jogrendszernél. Tárgyalja a
teológiát, az imádkozást, a jótékonykodást és a böjtölést
is. Nincs az életnek olyan területe, amit ne érintene a
saría. Magában foglalja a szexuális viselkedést,
meghatározza, hogyan kell köszönni, vagy hogyan kell megírni egy
végrendeletet.
Az egyik legfontosabb dolog a saríával kapcsolatban az, hogy Allah
törvényének tekintik, ami felsőbbrendű az ember
alkotta törvényekkel szemben.
Az iszlám törvénye arra
hivatott, hogy uralkodjon a káfírok és a muszlimok felett
egyaránt. Például a muszlimok olyan követelésekkel
élnek, hogy a
mi kultúránk alkalmazkodjon az iszlámhoz.
A muszlim gyári munkások
Az Emberi Jogok Európai Bírósága már 2003-ban kimondta, hogy a saría összeegyeztethetetlen az európai demokratikus értékrenddel. Egyrészt a nők hátrányos megkülönböztetése, másrészt amiatt, hogy a vallásos elveken keresztül beavatkozik az emberek privát szférájába.
Az iszlám jogrendje, a sária-jog, isteni eredetű, Allah parancsolatait tartalmazza és ezért
tökéletes és végleges. Ezzel szemben az európai
jogrend emberi alkotás és átmeneti jellegű és tökéletlen.
Nem faji eredetű megkülönböztetésről van szó, hanem a
muszlimok vallás eredetű törvényeinek eltéréséről.
Az iszlám törvényei a Korán trilógiában vannak leírva. „Meg kellene érteni, hogy identitásproblémáról van szó, mindennek az a gyökere, hogy amíg Európában a szkeptikusság, az elbizonytalanodás jellemző, az iszlámban az erős hit, és aki az identitás szempontjából gyengébb, " az vesztes lesz ". Addig Európában azonban mindezt el sem ismerik, beszélni sem lehet erről”. (Fodor Pál történész, a Magyar Tudományos Akadémia Bölcsészettudományi Kutatóközpontjának főigazgatója)
„Az iszlámtól azért
félnek az emberek Európában, mert erősebb, mint a keresztény
kultúra, a keresztény meggyőződés” (Maróth
Miklós akadémikus, orientalista)
Iszlám és a nők
Statisztika a NŐK-ről a versszakok száma alapján
A fejkendő azt szimbolizálja, hogy viselője aláveti magát a saría (iszlám jogrend) törvényeinek. Egyúttal azt is jelzi, viselője muszlim, vagyis különbözik attól, aki hitetlen, vagyis káfir.
Az alábbi hadísz határozza meg az iszlám társadalmi hagyományt és családjogot a feleségverés tekintetében.
Abu Dáúd 11,2142 „Mohamed azt mondta: Egy férfit nem kérdeznek afelől, hogy miért veri a feleségét.”A hadísz egyenlőségjelet tesz a tevék, a rabszolgák és a nők közé.
Az iszlám jog, a saría elvben lehetővé teszi, hogy a férfi négy törvényes feleséget tartson, illetve férfiként közeledjen a házában élő rabnőkhöz, ám ennek anyagi és fizikai terheit gyakorlatilag alig valaki tudja vállalni.
A házasság az iszlámban egy polgári szerződés, csakúgy, mint bármilyen más üzleti szerződés. Még csak nem is szükséges hozzá vallási szertartás.
Az iszlám nemcsak ösztönzi a házasságot, de egyenesen elítéli a nőtlenséget. A házasságra azt mondják, hogy a házasság a muszlim vallás fele. Egészségesnek és nőtlennek lenni egyet jelent azzal, hogy valaki a Sátán fivére. Amikor egy muszlim férfi eléri a serdülőkort, illik megházasodnia.
Szex
a házasságon belül: Egy muszlim feleség mindig
készséges, igény esetén rendelkezésre áll közösülni. A
férjet megilleti ez a jog. A „fölszántott mezők” egy iszlám
kifejezés a vaginára.
Amikor egy nő házon kívül van, kell legyen a társaságában egy
rokon. A házban pedig, amikor a férje nincs otthon, nem
tartózkodhat együtt olyan férfivel, akivel nem áll rokonságban.
A nő szexualitása szünet nélküli felügyelet alá tartozik. Egy
férfi gírájának (büszkeség, becsület, önbecsülés, szent
féltékenység) részét képezi a háztartásában élő nők
bármilyen formában megnyilvánuló szexualitásának abszolút
kontrollja.
Ha a házastársi életvitel szabályait nem követi a feleség, van rá megoldás, Ime, a Korán szavai:
Korán 4:34 „Allah a férfiakat felsőbbrendűnek teremtette a nőkhöz képest, mert a férfiak javaikat az ő eltartásukra költik. Ennélfogva tehát az erényes nők engedelmesek, és őrizniük kell látatlanul tartott részeiket, mint ahogy Allah is őrizte őket. Ama nőket illetően, akiknek lázadásaitól tartotok: először dorgáljátok meg őket, aztán pedig küldjétek őket külön ágyba, aztán pedig verjétek meg őket. Ám ha eztán engedelmessé lesznek, akkor semmi továbbit ne tegyetek; Allah bizony magasztos és nagy!”
A feleség megverése
megszentelt dolog, mivel Allah és Mohamed egyaránt áldásos
jóváhagyását adta rá.
Poligámia és hatása
a nőket gyakran arra kényszerítik, hogy távolabbi családtagjaikkal házasodjanak (a dán Jyllands-Posten napilap szerint): “Becslések szerint Pakisztánban a házasságok közel 70%-a családon belül történik, Törökországban az arány pedig 25-30% között van.”
A Korán szerint azoknak a férfiaknak, akik csatában halnak meg az iszlámért, 72 szűz lesz a jutalmuk, akiknek úgy tűnik “helyreáll” a szüzességük minden alkalommal, amikor a mártír beléjük hatol.
Sok esetben a muzulmán férfi minden következmény nélkül megerőszakolhatja a muzulmán nőt, mivel a nő nem meri ezt elmondani a családjának vagy a rendőrségnek. Tény, hogy a muzulmán kultúrában sokszor az a nézet uralkodik a nőkről, hogy ők maguk okolhatók azért, ha megerőszakolják őket.
Szomáliai nő, Ayaan Hirsi Ali, részletesen leírja könyveiben, hogy milyen az élet a muzulmán társadalomban. A média gyakran még abszurdabb példákat képes bemutatni. Egyike a számos aktuális példának az a 16 éves jordániai lány, akit a saját nagybátyja ölt meg 8 lövéssel, teste különböző részein eltalálva – mindezt azért, mert megerőszakolták. Az egyetlen kegyes cselekedet az volt – ha egyáltalán lehet még erre ilyet mondani – hogy a nagybácsi megvárta, hogy unokahúga megszülje az erőszak során fogant gyermeket, és csak ezután ölte meg. (Az ilyen fajta életmódot az europid rassz nem tart kívánatosnak ZsB)
Valójában a világ majdnem 700 millió muzulmán nőjének nagy része nem rendelkezik semmilyen valós védelmi forrással a családtagok vagy más férfiak által elkövetett nemi erőszak ellen. Ezt túl gyakran használják ki a muzulmán férfiak. A nők valós kívánságaival és vágyaival kapcsolatban tény, hogy a muzulmán országokban azt is rosszallják, ha egyáltalán vannak vágyai egy nőnek, és ez odáig megy, hogy kivágják az erogén részeket a nők nemi szervéből, lehetőleg még pubertáskor előtt. A New York Times azt írja a ‘A cutting Tradition’ című cikkében, hogy a világ legnépesebb muzulmán országában – Indonéziában – élő lányok 96%-át 14 éves kor előtt körülmetélik.
A muzulmán férfi perverz szexualitással rendelkezik, mert nem tudja megtapasztalni a nyugodt és szeretetteljes kapcsolatot a nővel, és így elesik a mély érzelmi öröm és fejlődés lehetőségétől, amelyet egy szerető, gyengéd és egymást tisztelő férfi és nő közötti szerelem adhat.
Bukhári 7,62,132 „A Próféta azt mondta: „Egyikőtöknek sem szabad úgy megkorbácsolnia a feleségét, mint ahogy egy rabszolgát korbácsol, majd pedig nemileg közösülnie vele a nap utolsó szakában.”
Kivonat Dr. Bill Warner: Nők és rabszolgák – Alávetés az iszlámban című könyvbőlEurópai
helyzetkép
Svédországban elkövetett
szexuális támadások 84%-át nem
európai származású migránsok követik el,
miközben az áldozatok nagy része fiatal, fehér lány.
Közelmúltban publikált statisztikai adatok szerint a Németországban elkövetett nemi erőszakok 67%-a is migránsokkal vagy migráns hátterűekkel hozható összefüggésbe.
Az Európába érkezett muszlimok nem tudnak majd beilleszkedni az európai társadalmakba. A túlnyomó többség tart a kulturális különbségektől:
78% szerint "az iszlám elnyomja a nőket",
A mintegy 56 millió
Európában élő muzulmán 75%-a
úgy véli, hogy a Koránt szó szerint kell
értelmezni, és 65%-uk gondolja, hogy a saría
sokkal fontosabb, mint a demokratikus törvények. A
Hollandiában élő
fiatal törökök 80%-a gondolja azt, hogy a nem muzulmánokkal
szembeni dzsihád helyes. Az összes
francia fiatal 27%-a és
az összes brit fiatal 14%-a támogatja
az Iszlám Államot.
Az iszlám legfőbb áldozatai maguk a muszlimok, mivel a
rendszerük –az iszlám – tele van szabályokkal és ellenük is
irányuló brutális büntetésekkel. A muszlimok az igazi
iszlamofóbok: ugyanis csak a félelem adhat magyarázat arra,
hogy az emberek miért hódolnak be egy ennyire öröm és szabadság
nélküli, fájdalmas rendszernek, ami arra kényszeríti
őket, hogy oly módon gondolkodjanak és viselkedjenek, ami még
több szenvedést okoz az életükben.
Nicolai
Sennels: Miért harcolunk az iszlám ellen?
http://www.dzsihadfigyelo.com/2015/01/15/nicolai-sennels-miert-harcolunk-az-iszlam-ellen/
Ahogyan
a muszlim rasszok a káfirokat (vagyis
a nem muszlimokat)
tekintik a Korán alapján
Korán
4:89 „…
ne fogadjatok barátul egyet sem közülük, míg el nem hagyták
otthonaikat, hogy Allah ügyéért harcoljanak (dzsihád). Ha hátat
fordítanak nektek, akkor találjátok meg őket, és
öljétek meg őket
ott, ahol csak rájuk akadtok.
Az alapgondolat: Az egész világ be kell, hogy hódoljon az iszlámnak. A káfirok ellenségnek számítanak, azon egyszerű oknál fogva, hogy ők nem muszlimok. Az erőszakot és a terrort a Korán szentesíti. A dzsihád, egyetemes és véget nem érő.
Muszlim 001,0031 „Parancsot kaptam, hogy háborút viseljek az emberiség ellen, míg el nem fogadják, hogy nincs más isten, csak Allah, és míg nem hiszik, hogy én vagyok az Ő Prófétája, és el nem fogadnak minden kinyilatkoztatást, melyet rajtam keresztül mond. Amennyiben megcselekszik ezeket a dolgokat, védelmezni fogom az életüket és tulajdonaikat, „…
Korán
9:29 „Viseljetek
háborút azok ellen, akik megkapták az Írásokat
[zsidók
és keresztények],
de
nem hisznek Allahban vagy a Végső Napban. Ők nem tartják
tilosnak, amit Allah és az Ő Küldötte megtiltott. A keresztények
és a zsidók nem követik az igazság vallását mindaddig, amíg be
nem hódolnak, és meg nem fizetik a fejadót [dzsizja], és
megalázottá nem válnak.”
Az
erőszaknak köszönhetően lett az iszlám sikeres, így szinte az
összes Hadísz, amely megemlíti a dzsihádot, úgy beszél róla,
mint a legjobb cselekedetről, amit egy muszlim végrehajthat.
Egy
muszlimmártír valaki olyan, aki Allahért és az iszlámért
gyilkol. De ölése
tiszta kell, hogy legyen, és csakis az Allah iránti odaadásból
fakadhat.
Amennyiben
motivációja tiszta, az a dzsihádista a paradicsomba jut, vagy
megszerzi a káfir vagyonát.
Minden gyilkolásnak, terror cselekménynek az eszmei alapja,
az, hogy Allah gyűlöli
a káfirokat (nem muszlimokat) a
kultúrájukat és politikájukat. Ezért bárkinek, aki
szereti Allahot gyűlölni kell azt, amit Allah gyűlöl.
Soha
nem lehet demokrácia az iszlámban.
A valódi ok a káfír szóban rejlik, ami egy politikai kifejezés.
A
muszlim felsőbbrendű a káfírral szemben
a politikában és a kultúrában. A káfírnak alá kell magát
vetnie az iszlám akaratának a közügyekben. Egy muszlim
és egy káfír nem lehet egyenlő a politikai iszlámban.
Márpedig a demokráciában minden szavazat egyenértékű. Itt
ellentmondásba ütközünk, és az történik, hogy a demokrácia
behódol az iszlámnak és az önkénynek.
A demokráciák
az emberi jogok elvének forrásai. Az
iszlám nem garantál emberi jogokat a káfírok számára.
A lényeg,
hogy az iszlám
csak a muszlimokat ruházza fel teljes joggal.
A káfírok, a keresztények és a többiek másodrendű
állampolgárok, lényegében félig rabszolgák. Ez az
egyenlőtlenség benne van az iszlám doktrinában és példák sora
is alátámasztja. Ha Mohamed demokráciát akart volna, szent
példaként gyakorolta volna a demokráciát. Ő viszont egy
felsőbbrendű, megkérdőjelezhetetlen uralkodónak volt a példája.
https://www.politikai-iszlam.hu/bill-warner-az-iszlam-es-a-demokracia/#more-2431